ביברס נאתכו נפצע בפניו בניצחון צסק"א - ייעדר ממשחקי הנבחרת

ביברס נאתכו, קשרה של צסק"א מוסקבה, נפצע ביום ראשון בפניו בצורה די חמורה במהלך משחק הדרבי מול דינמו מוסקבה במסגרת המחזור ה-11 בליגה הרוסית. נאתכו פתח בהרכב של סלוצקי, אך הוחלף בדקה ה-40 אחרי שעלה לכדור גובה והתנגש בפניו עם רומן זוזבין קשר דינמו. נאתכו נותר שרוע על הדשא מספר דקות והוחלף לפני המחצית כשהוא מדמם בפניו.


הפציעה הזו בהחלט צריכה להדאיג גם את אלי גוטמן ונבחרת ישראל, שבעוד שישה ימים תארח את קפריסין במסגרת מוקדמות היורו ונאתכו אמור לפתוח במשחק הזה. פציעתו של נאתכו תאובחן בהמשך ובנבחרת יקוו שהקשר יוכל לחזור לאימונים עם הסגל ויהיה כשיר להתמודדות הזו. רופא צסק"א אמר: "הפציעה רצינית - פגיעת ראש, זעזוע מוח, פצע קרוע. אנחנו לוקחים את ביברס לבית החולים כדי לשים תפרים. משך ואופי הטיפול יתבררו בהמשך". במשחק עצמו אגב, צסק"א ניצחה 0:2 את הדרבי משערים של ורנבלום השבדי ואחמד מוסא החלוץ הניגרי.


סופי: ביברס נאתכו ייעדר ממשחקי הנבחרת


הקשר סובל מזעזוע מוח ולא יוכל לקחת חלק במפגשים נגד קפריסין ובלגיה. ד"ר רוסנובסקי שוחח עם רופאיו של השחקן בביה"ח ועודכן. גם משומר בחוץ (15 תגובות)

כפי שדווח ברוסיה מוקדם יותר היום (שני), נבחרת ישראל ספגה מכה קשה כאשר התברר שגם הקשר ביברס נאתכו לא יעמוד לרשותו של אלי גוטמן בשני המשחקים הקרובים מול קפריסין ובלגיה.

נאתכו מאושפז בבית החולים ברוסיה אחרי שנפצע בצורה קשה בפניו במשחק הניצחון של קבוצתו צסק"א מוסקבה 0:2 בדרבי על דינמו. בעקבות הפציעה זכה השחקן לטיפול רפואי ממושך ואף העיד כי לא זכר את רגע הפגיעה והדקות שלאחריה.

מדובר באבידה קשה לגוטמן מכיוון שמדובר בשחקן שנחשב לבורג משמעותי בקישור של גוטמן, אשר פתח בהרכב בכל משחקי הנבחרת בקמפיין עד עתה. רופא הנבחרת ד"ר מארק רוסנובסקי שוחח מספר פעמים עם רופאיו של נאתכו במוסקבה וקיבל עדכון על מצבו של הקשר שלא בישר טובות.

נאתכו עבר בבית החולים בדיקת סיטי ובדיקת M.R.I, כאשר עוד קודם לכן נתפר בפניו במקום הפציעה. השחקן נצטווה לנוח שבוע. בשיחה עם ONE ממוסקבה אמר נאתכו: "עדיין לא יודע מה יהיה, נקווה ליותר טוב".

את מקומו של נאתכו בקישור האחורי של הנבחרת עשויים לתפוס אחד מהשניים - בירם כיאל או המוזמן החדש דור פרץ. בכך מצטרף השחקן לרשימה ארוכה של שחקנים פצועים דוגמת אריאל הרוש. בן שהר, מאור בוזגלו, ליאור רפאלוב ורמי גרשון. 

גם אייל משומר סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, זכר לפציעה במשחק הליגה האחרון מול רעננה, וייעדר מהמשחקים. הנבחרת תתכנס מחר בבית הנבחרות בשפיים לאימון ראשון. את שאר האימונים תקיים הנבחרת בטדי, במגרש בו יתקיים המשחק.

מהנבחרת נמסר: "אייל משומר שוחרר מסגל הנבחרת לאחר שנפצע במשחק האחרון של מכבי חיפה. מצבו של ביברס נאתכו עדיין לא ברור עקב הפציעה אתמול במשחקה של צסק"א מוסקבה. בעקבות כך אלי גוטמן החליט לזמן את עודד אלקיים מהפועל מקרית שמונה ואופיר  דוידזאדה מהפועל ב"ש".