ביברס נאתכו: אם לא יהיה שינוי, סיכוי רב שאעזוב


קשר צסק"א מתוסכל: "מנוע מלדבר". על דאבור: "עסקה טובה"

אין משהו שמתסכל יותר שחקן כדורגל מלשבת על הספסל. לעבוד קשה כל השבוע, להפגין יכולת טובה באימונים ולא לקבל את התגמול הראוי על המגרש. דווקא בגיל שבו הוא צריך להיות בשיא הפריחה של הקריירה, 28, ביברס נאתכו הפך מאחד השחקנים המובילים של צסק"א מוסקבה, לכזה שראה את הניצחון האחרון שלה, 0:1 על ספרטק בדרבי, מהספסל.

חבר לנאתכו? דאבור סיכם עקרונית בצסק"א מוסקבה
בראיון לתכנית "המשחק" בגלי צה"ל בשיתוף ערוץ הספורט מבהיר הקשר כי אם לא יהיה שינוי, יש סיכוי גדול שיעזוב, למרות שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. "כרגע יש לי כמה בעיות, מקווה שזה ייפתר בקרוב. יש דברים אני מנוע מלהגיד אותם. אני תחת חוזה ואני לא יכול לדבר איך שנוח לי, יש דברים שקורים בכדורגל ולצערי זה קרה לי וכרגע אני משחק פחות או לא בכלל, מקווה שזה יעבור".

נאתכו הבהיר: "יש לי עוד שנתיים, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני לא יכול בלי לשחק כי הכדורגל זו האהבה שלי וזה משפיע על כל החיים שלי אז ברור שאני מחפש לשחק. כרגע אין הרבה מה לעשות כי חלון העברות סגור ואין אפשרות לעבור. אני רוצה לסיים את העונה הזאת בצורה הכי טובה ולהפיק את המקסימום ואז לעשות חושבים ולראות מה קורה. אם הדברים לא יסתדרו עד סוף העונה, סיכוי גבוה שאנסה לעבור לקבוצה אחרת".


אם בכל זאת יחליט להישאר בצסק"א מוסקבה, נאתכו צפוי לקבל את פניו של מונס דאבור, שכבר סיכם עקרונית במוליכה הרוסית. "אמרתי לקבוצה את מה שיש לי להגיד וצריך לחכות שדברים ייסגרו. אם זה ייסגר אני בטוח שזה יהיה טוב לשני הצדדים. הוא יגיע לקבוצה חדשה, מדינה חדשה ואני באמת כבר כמה שנים פה, אז ברור שזה יהיה עבורו יותר קל, אבל יכול להיות שהוא יעבור ואני כבר לא אהיה בצסק"א".

בינתיים, לנאתכו יש יותר זמן לעקוב אחרי קבוצת נעוריו, הפועל ת"א. למרות המצב הקשה אליו נקלעה בתחתית, הוא מאמין שיחד עם גוטמן היא תצליח לצאת מזה. "ברור שאני עוקב אחרי הפועל, במיוחד עכשיו שגוטמן חזר. אלי הוא איש של עבודה קשה ודרך ואני מאמין שהפועל תשרוד ובעונה הבא תהיה קבוצה הרבה יותר טובה. מגיע לקהל הזה ולמועדון הזה ואני חושב שמגיע גם לבעלים שהוא נותן ומנסה הכל. היו טעויות ונעשו טעויות, אבל מי שלא מנסה לא טועה. אני בטוח שבסופו של דבר הפועל תחזור לעצמה".