ביברס נאתכו: אני לא בהלם מזה שלא זומנתי


הקשר על אי זימונו ל-5 באוויר: "הנבחרת בשבילי זה תמיד הטופ של הטופ"

בקדנציה של אלי גוטמן כמאמן הנבחרת, אחד הדברים הבטוחים בהרכב הכחולים-לבנים היה ביברס נאתכו. כעת, קשר צסק"א מוסקבה למד על בשרו כמה מהר דברים יכולים להתהפך בכדורגל. מאז חזרה הקבוצה הרוסית מפגרה הוא הפך לשחקן ספסל ומהסגל שזימן אלון חזן למשחק הידידות מול קרואטיה ב-23.3 שמו נפקד.

"אני לא בהלם מזה שלא זומנתי", סיפר נאתכו לתכנית הרדיו של ערוץ הספורט, "חמש באוויר", "אני לא משחק בקבוצה בתקופה האחרונה. לקחתי את זה בחשבון. ברור שאני תמיד רוצה להיות בנבחרת, במיוחד שאני מאוד רעב לשחק. לא דיברתי עם אלון (חזן). אני לא מכיר אותו. הוא החליט וזהו. בכדורגל כבר למדתי לא לצפות לשום דבר מאף אחד".

האכזבה ניכרה בקולו של נאתכו, שקיווה לזכות באמונם של אנשי הנבחרת: "למרות שאני לא משחק, אני נמצא כעת בכושר הפיזי הכי טוב שלי. אני יודע שזה נשמע מעט מוזר. זו סיטואציה קצת לא נוחה. זה בסך הכל מאמן למשחק אחד, זו החלטה שלו. אני לא יכול לעשות עם זה כלום.

"נכון שאני מאוכזב, זה דבר שאני עובד בשבילו כל הזמן", הוא המשיך, "הנבחרת בשבילי זה הטופ של הטופ. אני עובר תקופה קצת פחות נעימה עכשיו. בשבילי כל משחק נבחרת זה המשחק הכי חשוב. זו הופעה בנבחרת, זה ללבוש את המדים, זה לייצג את המדינה. אני תמיד יהיה האוהד של הנבחרת. תיהיה צביטה בלב, אבל שאלו יהיו הבעיות שלנו בחיים".

על המצב אליו נקלע ברוסיה הוסיף: "כבר לפני הפגרה התחילו לי בעיות שאני משחק פחות. אבל בחורף הזה, שחקנים עזבו, אבל לצערי שנסגר חלון ההעברות האירופי הגיע שירוקוב. זה פגע לי בדקות משחק. אני צריך להילחם ולחכות לצ'אנס שלי.  גם בשבוע הבא אני לא אמור להיות בהרכב. הוא כרגע רואה הרכב אחר. היו לי מספר שיחות עם המאמן, אבל כרגע זה מה שהוא רואה לנכון".

האם יהיה מוכן לוותר על כסף בשביל לחזור ולראות מגרש? לקשר תשובה ברורה: "אני לא משחק כדורגל בשביל הכסף. בראש ובראשונה זה אך ורק לשחק. אני במצב שאני כרגע לא חושב על כסף. עשיתי מספיק בקריירה ברוך ה'".