ביברס נאתכו אחד מ-70 המשתכרים הגבוהים בליגת הכדורגל של רוסיה


ברשימה, בה מציינים את החוזה בנטו (לאחר מס) של 80 שחקנים, נמצא גם ביברס נאתכו, קשר נבחרת ישראל שמשחק בצסק"א מוסקבה. על פי הרשימה, נאתכו, שנמצא בקבוצתו השנייה ברוסיה לאחר שהיה בקזאן, מקבל סכום של 1.5 מיליון יורו נטו בשנה מצסק"א מוסקבה. הוא מדורג במקום ה-70 עם עשרה שחקנים נוספים.

בעל המשכורת הגבוהה ביותר בליגה הרוסית הוא חלוצה של זניט סנט פטרבורג, האלק הברזילאי שמקבל 7 מיליון יורו בשנה. קווין קוראני, חלוץ דינמו מוסקבה הגרמני, זוכה למשכורת של 5.7 מיליון יורו והוא במקום השני ברשימה. איזיקיאל גאראי, בלם נבחרת ארגנטינה וזניט סנט פטרבורג מקבל 5 מיליון יורו והוא במקום השלישי ביחד עם אלכסנדר קוקורין, מדינמו מוסקבה. את העשירייה הראשונה סוגרים חאבי גארסיה (זניט, 4.5 מיליון יורו), ורדן צ'ורלוקה (לוקומוטיב מוסקבה, 4.4 מיליון יורו), אקסל ויטסל (זניט, 4 מיליון יורו), מוברק בוספה (לוקומוטיב מוסקבה, 3.9 מיליון יורו), מנואל פרננדש (לוקוטמוטיב, 3.8 מיליון יורו), דני גומש (זניט, 3.4 מיליון יורו),מתיו ולובואנה (דינמו מוסקבה, 3.4 מיליון יורו).

יש לציין שחלק מהמשכורות לא כוללות בונוסים נכבדים שמקבלים השחקנים על מספר שערים ובישולים.

בצסק"א נתכאו הוא אחד מהמרוויחים הגדולים ביחד אלן דזגייב שמרוויח כמוהו. איגור אקינפייב, שוער צסק"א, הוא בעל המשכות הגבוהה ביותר בצסק"א - 2.5 מיליון יורו בשנה.