המשטרה הכינה קלסתרוניהם של שני האנשים שהיכו אימאם בנאלצ'יק

אנזור שחנוקוואה

האימאם של המסגד המרכזי בעיר נאלצ'יק,בירת רפובליקה קברדינו-בלקריה, אסלאן גידגאף סיפר לסוכנות הידועות "קווקז אוזל" כי המשטרה הכינה קלסתרוניהם של שני האנשים שהיכו את אנזור שחנוקוואה, האימאם של מסגד "מנסור" בנאלצ'יק (בנאלצ'יק יש מספר מסגדים). גידגאף מסר עוד כי מצבו של אנזור שחנוקוואה טוב והוא יחזור לעבודתו ב-9 לפברואר חודש זה. 

למטה הכתבה שפורסמה באתר אדיגה ביסמן לפני פחות משבוע.

אימאם הוכה בנאלצ’יק
  
אלמונים היכו אמש (שבת) את אנזור שחנוקוואה, המשמש כאימאם במסגד "מנסור" בעיר נאלצ'יק שבקברדינו-בלקאריה. כך נמסר על ידי ולרי קטזוקוב, ראש המרכז הציבורי לזכויות אדם בקברדינו-בלקאריה. האימאם אושפז בבית החולים.

האירוע התרחש בשעה 21:00 בלילה של ה-31 לינואר 2015, ליד ביתו של אנזור. האימאם הגיע הביתה במכוניתו ובכניסה לחדר המדרגות ניגשו אליו שני חשודים והחלו להכותו ללא כל סיבה וגרמו לו לחבלות בחלקי גופו.

בשנת 2007 מונה אנזור כאימאם במסגד מנסור שבשכונת "אלכסנדרובה" בנאלצ'יק. המסגד נסגר על ידי הרשויות בשנת 2004, אך נפתח מחדש בשנת 2007.

האימאם אנזור ביקר לפני מספר חודשים בכפר קמא במסגרת טיפולים רפואיים לאחד מבני משפחתו. אנזור היה אורחו של פואד נאפסו ונפגש עם מספר אנשים בכפר ביניהם גם שייח נורדין שובש